مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس عمـلکرد فوق العاده ای داشته

یوونتوس عمـلکرد فوق العاده ای داشته

پائولو روسی مهاجم گلزن و خوش استیل سابق یوونتوس که در تیم های زیادی در سری آ هم سابقه بازی دارد ، در مورد یوونتوس و اوسوالدو اینگونه می گوید .

" به نظر می رسد که صحبت در مورد ِ بحران در یوونتوس در شرایط فعلی کمی عجولانه باشد . این تیم در حال شکستن ِ همه رکوردهای قبلی است . یوونتوس هرگز در موارد این چنینی دچار اُفتی بزرگ نشد ، مانند باخت مقابل فیورنتینا "

" متوسط عملکرد یوونتوس مطمئنا در این فصل شگفت انگیز بوده و کیفیت این تیم غیر قابل انکار است . و تنها خطر و نقطه ضعفی که من در این فصل برای یوونتوس می بینیم این است که زود به نتیجه راضی شوند و خود را برنده بدانند "

اوسوالدو ؟

" اوسوالدو مهاجم است و باید مبارزه کند . او کلاس بالایی دارد و مهاجم بزرگی است و غیرقابل پیش بینی ، خلاق و تماشایی بازی می کند . او یک جایگزین خوب و بازیکن موثر در خط حمله یوونتوس است "

" رُم همچنان رقیب یوونتوس باقی مانده . فوتبال فوق العاده ای بازی می کند ، بازیکنانشان با تجربه تر شده اند و از شروع فصل با نمایشی که داشتند از کیفیت و توانایی ِ خود با خبر شدند . و با آگاهی از داشتن ِ یک تیم خوب می توانند از اشتباهات ِ یوونتوس و امتیازاتی که یووه ممکن است از دست دهد استفاده کنند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: